Dagens...

...pepp: Britney med Fantastic Four i Köpenhamn i sommar.
...prova nåt nytt: torkade sojaprodukter från Vegegården.
...mesta skratt: Kyss min plysch, gå in på P3s hemsida och RÖSTA för att höra mer av dessa helt sjukt roliga brudar!

-Åh det ringer, det är nog din muffdykar-kompis Carro... Ta och hälsa från mig va!
-För sista gången Helena - hon är hetero, och hon är din kompis också!
-Hon är din kompis, Moa, och jag ska ligga med henne!

-Problemet med heterotjejer är ju att dom egentligen inte gillar sex. Punkt slut. Det är ju därför dom säger nej till allting hela tiden. "Säg nej till porr! Säg nej till prostitution! Säg nej till analsex!" Varför kan inte tjejer få lära sig att säga ja istället, och liksom ta för sig lite mer?
-På nåt sätt förstår jag ändå att heterotjejer inte gillar sex, det hade ju inte jag heller gjort om jag var tvungen att ligga med killar liksom!


-Odysseus var en grekisk hjätle som slogs mot drakar och enögda monster, men också mot den farliga sexuella lockelsen hos kvinnor. En gång när Odysseues var ute med sitt skepp, såg han hur flera kvinnor hade samlats på ett skär ute i havet för att med sin vackra sång locka sjömän i fördärvet...
-Det låter förnuftigt! Företagssamma kvinnor!
-...När sjömännen hörde sången ville dom genast styra skeppet dit, men då skulle ju hela skeppet gå på grund! Livsfarligt, alla skulle ju drunkna!
-Rätt åt dom! Hatar sjömän!


HAHAHA! :D


Kommentarer
Postat av: fiian

HAHAHA klockrent!

2009-05-08 @ 20:03:16
URL: http://myllengrus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0