Spiderbanana is back, baby!

Är det möjligt att jag har haft flera bra dagar på rad? Jag tror det. Och varför känns det som det var så längesen? Hm.

Slitigt på jobbet i lördags, men sen åkte jag hem till S och sen satt vi nio pers i sofforna och skrek åt teven. Det var helt sjukt spännande, och efter att opera-divan vann satt alla som frågatecken. Go Alcazar säger jag bara, ni, vi och Måns ses på Pride!

Söndagen bjöd på bröder + familjer (dock i något reducerad form :( ) och det var jättemysigt och brorsönerna kom igång nåt fruktansvärt genom att slänga plastinsekter på mig. Jag var i det närmsta hysterisk. Hur fan ska det gå i Oz?!
Och så träning på det. :)

Igår jobb, och idag ledig dag med SOL! Oh my god! Jag skippar träningen för att mota bort halsontet, ska gå in till stan och träffa Fru Trä och banne mig om vi inte ska ät glass alltså! Jag skiter i om det är jätteblåsigt och bara 5 grader, NU ERE VÅR! Måste köpa nya jobbskor eftersom jag i söndags hade panikont i foten... fast det vågade jag inte säga till J på jobbet, för hon har skällt på mig flera månader... ända sen jag började häfta ihop dom... Eheheh. Måste även köpa ny klocka eftersom jag smashade glaset på min igår. Klant!

Sen blir det bio, vi ska se Milk och jag längtar efter lite gay right-pepp och sen blir det fika med fantastiska fyra.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0