En tisdag i mars

Jag gillar att hinna med massor under dagen och ändå vara hemma o ha druckit varm choklad och chillat ner när klockan inte ens är tjugotvå noll noll. Och allt är klart för imorgon. Loves it.

Massa fint idag: STA med Fru Trä, sen fika och planering och fundering och pepp och en enorm längtan till torsdag när det liksom blir PÅ RIKTIGT. I can't believe it. På allvar. Kan inte fatta det och vet inte när jag kommer fatta att det är FOR REALZ. Guuuuud. *_*

Liten runda i stan på det, ett fynd var och sen Malmö och hänget med F4 idag var av högsta klass, det var så som det liksom ska vara, jag har saknat det, jag har saknat det där så som det var idag... F kan stå för så mycket alltså. Fina, t.ex. :')


Kommentarer
Postat av: Alex

<3

2009-03-25 @ 10:19:49
URL: http://lindskog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0