Påsk

Kanske den bästa och mest minnesvärda påskveckan nånsin? För, för mig är påsken verkligen ingen big deal, jag äter samma mat som jag gör på midsommar och julen, äter lite påskgodis, är ledig lite.. Den passerar obemärkt förbi... Eller så gör jag som jag har gjort den här veckan:

Lagar mat, dricker massor med vin, myser i solen, träffar vänner från förr. Blandar dom we go way back-vännerna med dom från nuet och det går så jävla bra, såklart, dom är ju så coola hela bunten, och man sitter vid bordet och bara ler. Man kollar på film, festar, är i Västra hamnen, dricker kaffe och äter glass, äter indiskt på påskafton. Man har picknick och pratar och skrattar och ååååååh ibland är livet fanimig så gött alltså! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0