Att göra...

Idag är det 45 dagar tills jag flyttar till London. Av dom 45 kommer jag spendera 6 i Sthlm, 3 med att packa och 4 med att vara i upplösningstillstånd. Då blir det alltså enbart 32 lediga dagar. Jag har ganska mycket att göra.

-Sortera klart i mitt rum

-Sälja kurslitteratur
-Kemtvätta kappa
-Fixa receptbok
-Kolla upp min försäkring
-Hitta och kolla upp mitt pass
-Fixa något slags bank statement
-Skriva CV
-Framkalla och sätta in kort från bal/student/Roskilde/spex
-Skriva ett paper
-Köpa fotoalbum
-Boka hostel
-Göra omtenta
-Köpa ny kalender
-Köpa massor med julklappar
-Gå på bio med min brorson
-Gå på bio med min bästis

-Planera Sthlmsresan med Sanna och Eddie
-Fixa en fungerande laptop
-Köpa adaptorer


[tbc...]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0