Kommunikationsproblem

Sanna:
 men ja om du kan så köp ett kort, helst ett sånt där långt ett så vi kan lägga biljetten däri?

Jag:
  hm..hur lång är biljetten då? ett långt liksom.. räcker ett vikt a4-format?

Sanna:
 jaja asså det kan vara ett sånt smalt du vet som är lika långt som ett stående a4 fast typ bara 1/4 av höjden typ  

jag:
 lika långt.. amen det är ju ASLÅNGT! så kan det ju inte vara?!

sanna:
 jo men stående
 !!
 stående a4
 asså om man håller det som om man ska skriva på det

jag:
 på bredden?

sanna:
 precis

jag:
 det är lika långt som a4at är brett?

sanna:
 och höjden typ en fjärdendel
 haha ja men det är ju brett egentligen  
 men om du hålelr ett papper så som du läser det så är det liksom från höger till vänster (=bredden=
 lika lång är biljetten
 fast skitsamma egentligen

jag:
 ja men du säger ju lika LÅNGT! det är ju höjden!

sanna says:
 ja men lika bred då
 as

jag
 haha 

sanna:
 långt

jag:
 as kan du va själv!!!!
 jaja jag FATTAR

sanna:
 jag dör

jag:
 GOD!
 haha

sanna:
 men gud
 asså
 va fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0