Våga stå för det ni gör!

Okej. Jag älskar demonstrationer. Jag älskar att vi har rätt och möjlighet att demonstrera mot sånt vi tycker är fel. Jag älskar blandningen av människor, jag älskar gemenskapen och I fucking love att skrika slagord. Det är så härligt!

Men. Och det här är ett stort, fett men. På nästan varenda jävla demonstration finns ett gäng små as som har maskerat sig. Vi vet alla att ni enbart är där för att slåss, förstöra och uttrycka ert hat mot polisen. Men uppenbarligen vågar ni inte stå för vad ni tycker? Det är pinsamt, det är skrämmande och ni smutsar ner den protest som majoriteten av oss vill ska vara fredlig. Ta av er maskerna, så kanske jag kan respektera er.

Nån dag ska jag anordna en helt enorm anti-våldsdemonstration, och då är ni INTE bjudna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0