Och tryggheten byter jag med glädje ut mot dig

Det börjar urarta, det här med den lilla crushen. Hon börjar bli mer än bara snygg, och jag blir mer knäsvag för varje sekund jag spenderar i hennes sällskap. Jag vill att hon ska gå hem och tänka på mig, så som jag tänker på henne. Jag blir fumlig och generad och hon får mig att fånle. Och det pirrar. Och jag orkar inte hålla på och vara olyckligt kär i någon som så många gånger förr...

Fast, som Emil Jensen säger; "Nej, det finns ingen olycklig kärlek, det är bara alla idioter som inte vill ha en som gör en olycklig. Men kärleken är alltid lycklig, så skyll aldrig på den!"

Och för att fortsätta på Emil, så känns det såhär:

"Och vad du än gör med mig nu och vad du än försöker säga nu

Så får du mig ändå

Om du trollar bort mig långt från dig

Och lurar hem mig med dina sämsta tricks

Så får du mig ändå..."

Hon är så snygg att jag inte ens bryr mig om att hon röker! Då är det illa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0