A shot at love with Tila Tequila

Efter ett inlagg i Femmelicious' blogg maste jag erkanna att jag ar fast. En reality show om en bisexuell brud som ska hitta den ratte bland 16 tjejer och 16 killar. Andra sasongen dessutom... (Alla fattar ju att hon skulle valt Dani istalle for Bobby i ettan...brandmans-Dani...Dani can save me any day!) Det ar sa amerikanskt som det kan bli, men man bara MASTE titta pa det for att se vad som ska handa!

Men ar det bara jag som far en ratt sa bitter bismak i munnen av att kolla pa det? Jag forstar ju sjalv att valja att analysera just det har programmet kan bara leda at ett hall, men liksom vad i helvete ar det for fel pa mannen?! Varfor beter dom sig som om dom fortfarande gar i high school? Vad i helvete ar Chads problem? Och vad ar det for kille som helt arligt star och sager "I don't believe there is such a thing as a lesbian...it's just a phase." Varfor ar Kyle sa javla konstig? Och varfor ar alla sa kara i Tila OCH om hon nu ar sa heartbroken som hon sager, varfor forsoker hon inte ga ut och traffa nan pa en bar istallet for att halla pa sahar?

Hur som helst tror jag inte det minsta pa att hon kommer hitta den ratta i en tjej. Och jag vet inte om jag ska hoppas heller. Vet inte vem som representeras samst av det har programmet. Herregud. Nu ska jag fortsatta kolla! Heh!



Ps. Ar det nagon som ocksa kanner igen den svarthariga bruden som akte ut i forsta avsnittet?

Kommentarer
Postat av: anna

babe! jag är typ lika fast som dig!

2008-05-02 @ 16:44:08
URL: http://annaelite.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Haha, visst är det kul att man fascineras av sånt som man tycker är rätt kasst och irriterande egentligen? =)

2008-05-03 @ 00:33:53
URL: http://elisabethmedh.blogg.se
Postat av: clara

ja asså. vad är det för ett skitprogram. det gick i USA när vi var där...det var sånt man stängde av eller bytte till discovery istället och kollade på program om farliga myror eller vulkaner på Hawaii. Programmet är ett skämt!

2008-05-03 @ 15:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0