Stockhom...

...var underbart! Bodde helt perfekt hos världens gulligaste värdpar som skämde bort oss alldeles för mycket. Hade en helt fantastiskt trevlig och lyxig nyårsmiddag med överdosering av champagne, sjukt trevligt och roligt folk och betydligt mer hångel än vad jag hade räknat med. Hrm-hm. Bakfyllan var däremot inte särskilt rolig. Det som förgyllde min dag var att J sa att jag liknade Cissi. Jag insåg ju rätt snart att han menade Linda men de få minuterna innan dess var njutbara. Dom andra dagarna har spenderats på stan, har haft underbart väder och njutit av Stockholm. En del shopping har det också blivit. Träffade min sötaste Mållgiz-E och vi hade det så mysigt, hon är bästaste sötbollen ever. Träffade dessutom pride-J på Torget, oväntat och jätteroligt! Har saknat det lilla grynet. Och jag, S och E har haft något slags [ganska sjukt] hat/kärlek-förhållande hea resan. Haha!

Vi såg föresten massor av kändisar: Äntligen Hemma-Karin, Peter Jihde, Marit Bergman, nån bok-recensent och Maria Abrahamsson, ledarskrient på Svenska Dagbladet. Hon var jävligt cool måste jag säga, hon riktigt utstrålade girl power.

Kommentarer
Postat av: Garmonbozia

Eeew, Maria Abrahamsson är ju vidrig.

2007-01-11 @ 15:22:23
URL: http://www.garmonboziiia.blogspot.com/
Postat av: Anna

Varför tycker du hon är vidrig? Jag har ingen koll på henne men hon såg jäkligt cool ut. :D

2007-01-11 @ 22:40:36
URL: http://lipsticktraces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0