Spex!

Bussresa. Till skogen. I ingenstans. Sång sång sång. Armkrok. Leka lekar. "Vi är ett lag, vi heter Anna, Anna heter vi!!!". Bäst kampsång! Rödvin. Finskt tema. Åka skidor(vi var kassa). Äta mat. Totalt jävla beckmörker. Skratta. "Assååå...jag tycker sniglar är skiiiiitläskiga!! Först i bastun! Ananassprit - farligt god. Massor av människor. Ännu mer rödvin. Galna historier. Bada i sjön flera gånger. Sjunga lite till. Köket. Charader. Sovsäck. Ovanför dansgolv - intensivt. Trött. Jättestort blåmärke på benet....what?!

Ja det var riktigt jävla roligt faktiskt :D Massor av roligt och trevligt folk. Så många nya namn, minns inte ens hälften..haha, hur ska det sluta?! Sen var jag bitterfitta deluxe hela kvällen igår för jag inte gick på Regnbågsfesten. Idag var det kalas med massor av fina presenter och hög stämning.

Imorgon är det födelsedag, hihiiii.. ^_^ Jag går i barndomen och tycker det blir roligare och roligare att fyllla år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0