Looking forward to yet another sleepless night...

...eller inte. Hatar min höstdeppighet som gör mig så trött.

De senaste dagarna har jag påmints om mina söta spexare i alla möjliga situationer. Saknar det som fan, måste jag säga. Den värsta abstinensen är ju över, men det är lätt att bli lite bitterljuvt nostalgisk ibland. Men fun stuff comin' up: avsutningsfest på lördag, sminkavslutning nästa torsdag och så ska ju Igor och jag ta den där jäkla ölen. Och efter den här veckans ansträngningar lär det behövas. Surrogatspexet är ett enda kaos, är galet nervös över att vi inte kommer få ihop sminkningarna.

Dessutom har jag bestämt mig för att inte göra tentan nu på fredag utan satsa på omtentan, vilket inte lär gå hem hos en viss pappa. S u c k! Det är mitt beslut och jag har bestämt mig och ingen annan behöver lägga sig i det! Så det så.

Och både hjärna och hjärta är någon helt annanstans nu, vilket gör allting mycket värre. Tänker på London konstant och är så avundsjuk på Fru Trä som åker alldeles snart. Kommer bli skönt att ha henne där när vi kommer. Och som jag längtar! Åhh, blir alldeles galen! Fördriver mina sömnlösa nätter med att läsa alla bloggar på resedagboken och drömma mig bort...

Föresten! Här kommer några små bilder på coola brudar jag (mer eller mindre) ofta får höra att jag är lik. Mörkhårig Ashlee Simpson, Kelly Osbourne och Idol-Elina och Idol-Linda. Är tydligen speciellt lik Linda. Vad sägs?

     

Kommentarer
Postat av: anna

jag är en mästare på optimism när det gäller ekonomisk planering. så i mitt stilla sinne hoppas jag på att har råd med london också. :P man kan ju inte för allt i världen missa den där utlovade blottningen. ;)

haha. undra hur många som kommer misstolka din kommentar i min blogg?!

btw.. tre av brudarna på bilderna (linda har inte kvalat in riktigt än. heh.) hör till mina all time favourites. (ashlee måste vara mörkhårig och punkrockig!) vad säger det? ;)

2006-11-29 @ 10:10:09
URL: http://annaelite.blogg.se
Postat av: Anna

ahaaa... jag väntar med spänning alltså! mwahaahah, det är väl roligt? ;) misstolkande är kul. bara ingen övertolkar.. ja, du vet.

ohhh.. det måste betyda att du har bra smak ;) eller att jag hamnar högt på din lista. tss. :P föresten såg jag två heta brudar idag, och båda var mörkhåriga! hör och häpna, jag som trodde jag var fast i blondin-träsket!

2006-11-29 @ 21:44:47
URL: http://lipsticktraces.blogg.se/
Postat av: anna

misstolkning och övertolkning. om jag ska vara ärlig har jag nog inte så många potensiella misstolkare. heh. tror inte så många följer min blogg daily liksom.

oja. jag har ruskigt bra smak. du skulle bara veta! men whaat? vad hör jag, är du ute ur blondin-träsket? vad ska jag göra då? måste jag greppa brun hårfärgning? ;)

2006-11-29 @ 21:47:59
URL: http://annaelite.blogg.se
Postat av: Clara

Asså..Anna, jag vill inte vara sån.
Men du är inte så speciellt lik nån av de brudarna, iallafall inte om du frågar mig. Du är du, dom e dom...dom är ingenting för mig, du är massor.

2006-11-30 @ 00:28:48
Postat av: Anna

Anna - haha, nä du kan vara lugn. Du är högt upp på blondinlistan ;P

Clara - Sötnöt. Nä det är ju upp till valfri tolkning, jag kan väl se vissa likheter, antar jag. Jag vill föresten sitta bredvid dig på Sarahs middag så paxa plats till mig!

2006-11-30 @ 14:44:28
URL: http://lipsticktraces.blogg.se/
Postat av: clara

klart! jag vill sitta bredvid dig oxå!

2006-11-30 @ 19:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0