Halloween@Wonk

Sammanfattning av Halloween@Wonk:
"På Värnhem...nä, Södervärn..eller Värnhem?" Galen förfest. En kamikazekatt. Hur ska vi drapera tyllsjalen på S? Partajmix 1, 2 och 3. Hur kommer man in i en port utan nycklar? 2 liter sprite. Alldeles för mycket sprit. En uthälld drink och mördarblickar. "Falaf och kabab".

Blodiga plastskynken med massa kroppsdelar som hängde bakom och massor av drag-sjuksköterskor som stod och slafsade med blod och massa äckligt. S var räddast! XD Mys i baren. Massor av underbara männiksor och en och annan förstulen blick. Gud vad snygg. Humöret på topp, supersocial och sådär uppsluppen stämning så man blir alldeles varm. Studiebidrags- och tentadiskussion med gapskratt. Stark Cosmopolitan. Dyr Cosmopolitan. God Cosmopolitan.

Galet mycket dans till grym dj! Underbart när musiken pumpar ändå in i benmärgen och man aldrig kan få nog. Triangeldrama på dansgolvet...bara jag och S märkte det. xD Belindas kareokebar. Kiiiiissnööödiiiiiig! Bacardi Melon-shots. Dans på högtalarna (vad är det med mig och högtalare?!). Vid något tillfälle lånade jag en spegel av en dragqueen i entrén. Borde investera i Make Up Store's eye primer! Falafel på vägen hem... mouth orgasm. <3 Men alldeles för lite sömn...och jag har fortfarande svårt att pricka rätt tangent.

Tack älskade vänner för en sjukt underbar kväll!

Men helt seriöst, vem faan är denna Lisa som alla säger att jag liknar?!

Kommentarer
Postat av: Sanna

sjukt bra sammanfattning!! Min beskrivning är fortfarande kvar på stationen, men jag lovar att den sak bli klar inatt!!
Och Lisa, vem du än är, revela yourself!!

2006-11-06 @ 16:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0