PEX!

Gud vilka underbara dagar jag har haft! Rännande mellan skola, hem och stadsteater, umgåtts med underbara människor, sett Le Chat Noir 4 gånger och skrattat, skrikit och ryst lika mycket varje gång. SJUKT BRA!

Festen igår var verkligen toppen! Vi headbangade, spelade luftgitarr, drack för mycket öl, spillde öl på Elisabeth, spillde öl på mig själv, gick på toa med främlingar, sjöng alldeles för högt och mycket på bussen, dansade..hrm.. hiphop-inspirerad dans, satt ute fast att jag inte rökte, höll på att sätta eld på hela stället och höll på att bli ihjälgasade, gjorde världens insats som städare, åt choklad, blev rädd när folk började slåss (icke-pexare+pexare=bad idea tyvärr), blidade kärleksutskottet med band-Jonas, spred vår kärlek, skulle hitta någon att ligga med tillsammans med en av Duplo:arna, sjöng om en ponny, följde med Patrik när han "tömde tanken" och hade allmänt asroligt.

Åkte hem vid 4-tiden. Jag gick ut ur bilen, var sjukt trött, ropade hejdå till Matilda......låg på marken..... fattade ingenting. Kom på att jag nog hade halkat på en isfläck. Dog av skratt. Clara sig om och ser mig ligga som en flundra på marken. Jag låg kvar sjukt länge, Claras pappa skrattade åt mig. Jag skrattade hela vägen in i köket, när jag åt en macka skrattade jag fortfarande... och sen upptäckte jag att min hand blödde...!! Så jag skrattade lite till. Idag skrattar jag fortfarande, och har sjukt ont i handen.

*skrattar*

Kommentarer
Postat av: lilla skeden:D

jag hittade tråkigt nog ingen att ligga med:/

2006-03-25 @ 21:07:11
Postat av: Anna

Lilla sked > Stackare! Inte jag heller i och för sig.. men kärlek, det spred vi! ;)

2006-03-25 @ 22:10:10
URL: http://lipsticktraces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0