PRIDE

Högsta önskan just nu: att få åka upp till Prideparaden nästa helg. Jag har velat åka dit nu i... 4-5 år minst men det blir aldrig av, pengar och jobb kommer ivägen. Men fan alltså. Bara över helgen sådär...

       Saker som talar mot att åka:
  1. Det är dyrt.
  2. Jag har ingen att åka med.
  3. Jag har ingenstans att bo.
  4. Jag kommer att missa att jobba över på lördag och tjäna $$$
  5. Det kommer bli hafsigt och jobbigt och klyddigt.
      Saker som talar för att åka:
  1. Det är Pride och pride är helt jävla underbart. (plus att Mats Strandberg ska signera sin nya bok..!)
Jaha... Uppenbarligen fler cons än pros så att säga. Men med tanke på att ögonen just svämmade över när jag tittade på Pride-videon talar väl sitt klara språk?

MEN JAG KAN JU INTE ÅKA TILL STHLM HELT ENSAM!!!



Kommentarer
Postat av: Aronson

Klart du ska åka. Om det är det du vill. Och har du aldrig varit på Pride ska du definitivt åka. Det är kul, och man lär känna människor.

Jag har gått ensam på Pride och det är inte så farligt faktiskt. Det finns alltid folk att prata med. Och annars kan man lyssna på musiken eller göra något annat...

=)

2006-08-01 @ 11:53:43
URL: http://www.aronson.blogspot.com
Postat av: Ruuuccci :)

naaaw snääckan :) vi ska till sthlm också, jäävla dyrt o bo nu under pride helgen :P sååg inte dig på bussen idag *snyft* hihi haft de bra annars snäckan ? pusspuss

2006-08-03 @ 16:59:12
URL: http://rukki.blogg.se
Postat av: rebecca

hihii :) bor fan granne med festival området :P haha.. hade ud kul med dina glittriga män ? ! varför ska du få bo gratis ? ? hehe, när åkte du hem..? vi orkade heeelt enkelt inte hälsa på dig, fatta! :)
Puss

2006-08-05 @ 21:42:07
URL: http://rukki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0