ABC Skoltröjor

Sammanfattning:

ABC Skoltröjor gör fel på min studentmössa, utan att informera mig, som tur är upptäcker jag det själv. Dom erbjuder sig att skicka ett nytt programband när jag fått mössan. Jag blir förbannad eftersom jag inte vill ha en missbildad mössa och kräver reducerat pris.

Fortsättning följer. Jag är arg som ett bi, vilket är...träffande. Muhahah!

Imorgon ska jag vara en svavelsticka på maskerad.

Uppdatering: Problemet löst - det var ett missförstånd oss emellan och min mössa ligger nu bredvid mig, hel och fin. Enough said.

Kommentarer
Postat av: Alexander Grepe

Hej. Jag tror hela saken du hänvisar till är ett misstag - Det har aldrig varit något fel på din mössa. Ring mig på 08-544 406 62 så berättar jag mer...

2006-02-10 @ 10:51:39
Postat av: Maria S

Håll er borta från ABC skoltröjor!!! Mycket oseriösa, vi skulle ha fått våra tröjor på 2-3 veckor, men det vi har fortfarande inte fått något.

När vi ringer till dom får vi svaret att de ska komma snart, men inget händer.

En kompis som går på en annan skola köpte skoltröjjor från www.skolgarderoben.se och sa att det hade funkar bra.

2006-04-30 @ 18:53:52
Postat av: Nicke

de inte de enda de gör fel på, totalt värdelösa är de.

2007-10-11 @ 17:48:40
Postat av: Krille

Stora drakar är ofta dryga.
Kolla med Linos - de var suveräna

2008-02-16 @ 02:30:18
URL: http://www.linos.se/skoltrojor
Postat av: Josefine

Våran klass har oxå dåliga erfarenheter av ABC. Vi kommer att rekomendera www.ajerkisen.se eller hallmarks till nästa nästa år. De gjorde en bra leverans 2007 och var professionella och lätta att få tag på.

2008-02-20 @ 15:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0