"Alla nätter då jag legat strömlös..."

S U C K!
 Kan inte sova. Är alldeles utmattad men finner ingen ro.

Har spenderat dagen med att få små minnesbilder av gårdagens event och har kommit på mig själv med att sitta och garva åt saker som hände. Det var iallafall en alldeles fantastisk avslutning på spexet. Hade höga förväntningar och var nästan lite nervös för att jag skulle bli besviken, men icke. Vi slog oss lösa bland snaps och rödvin, (den här gången var det t.o.m. gott!) det var en sjukt rolig sittning och jävlar vad vi dansade sen! Och finns det egentligen något djupare än diskussioner på fyllan?! Hahaha!

Och nu är ju Surrogatspexet slut också. Vi fick det att gå ihop. Ja herrejävlar, det trodde jag inte för en vecka sen!

Känner separationsångesten igen, men får väl öla mig runt Lund med några lättraggade spexare och snacka om the good ol' times. Och kanske plugga lite också, föresten. >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0