3 vs 3

Tre låtar som gör mig glad just nu:
1. Lily Allen - The Fear (hon är ball)
2. Britney - Circus (too many good memories alltså! loves it!)
3. Joan Jett - Bad reputation (grrrrl power!)

Tre låtar som gör mig allt annat än glad just nu:

1. Chris Brown - Kiss kiss (alltså. ew. allt är hemskt med denna låt/video)
2. Pussycat Dolls - I hate this part (varje gång dom sjunger "I hate this part right here" tror jag att hon menar själva delen av låten..höhö...hö...)
3. Christina Aguilera - Dirrty (jag blir så kluven, vet inte vad man ska tycka om videon... tjejer som är sexiga och tar för sig är nice, men alltså.. det är too much och jag får panik när alla är helt på. det är nog min pryda sida men it's a fine line mellan dirty och skanky och...ja.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0