"Right to the edge, I'm barely there..."

1. Min jobbvecka har hittills varit tuff och det återstår 2 dagar. Det känns som om [low battery] snart kommer börja blinka.

2. Jag kan inte fatta att vi ska åka till Pride på måndag. Jag ser inte ens fram emot det för att jag inte FATTAR ATT VI SKA ÅKA!!!

3. Jag smsar Fru Trä: "Nu MÅSTE vi åka till Landet långt bort för annars har jag stirrat på vidriga, äckliga, ENORMA spindlar helt i onödan. Jag övar, för jag tänkte att om vi är där kan vi ju inte hålla på och skrika varje gång vi ser en spindel. Så nu vet du! :P *känner nåt på benet och får panik!!! ... det var bara ett ludd...*"

Hon svarar: "Gött, öva på! Jag tror ändå vi kommer skrika högt varje gång!!"

Och jag dör lite inombords, för jag vill så fruktansvärt gärna och jag vet inte om hon vill så mycket som jag, även om jag vet att hon skitgärna vill. Gah.

4. Igår grät jag till det här. Idag är jag bara mållös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0