Vilken tur jag har...

Jag har uppdämd gråt som måste ut innan jag blir galen. Ska bara komma på en katalysator.

En inte så glad pappa hämtade mig halv 2 idag igen. Missade tåget och fick sitta kvar och filosofera medan allt fler gick hem. Men det var mysigt. Staffan drog kassa ordvitsar och jag var så trött att jag skrattade åt allt. Kul att bara småprata lite för alla är så jädrans gulliga. Och mina sötaste sminkoffer är helt enkelt dom bästa. Deras spontana kramar och "Verkligen skitbra!" eller dåliga skämt gör mig glad och får mig att skratta  fast att jag är trött och vill gå hem och gråta och har ont i knäna och ryggen.

Imorgon är det premiäääär! Jävlar vad jag ska vara på topp då! Och bara en föreställning = S K Ö N T! Och sen är det premiärfest. :)

Kommentarer
Postat av: Sofia Hager

Hej! Du kanske har märkt att jag tagit bort mina communitys, och min blogg :(

Men jag har fortfarande min windows live messenger (hähä)
[email protected]

adda mig! :D

Du? jag blev värtsinglurad på msn nu. Trodde jag snacka med dig, men sen insåg jag att det var ett galet fans till cissi som hittade mig på lunar. OMG OMG! haha. Men adda mig :D

2006-11-17 @ 14:20:19
Postat av: Sofia Hager

Jag har blivit helt paranoid på msn ju. Litar inte på någon alla "Låtsas" att dom inte "vet varför dom lagt till mig" sen sakta men säkert kommer det fram att dom försökt att adda cecilia (men hon blockerar ju alla såklart) och då försöker dom ge sig på mig och frågar telefonnummer och privata bilder och låtar och ja jag vet inte allt!! :D adda mig, den riktiga du. dom lurar ju mig :( ***lättlurad***

[email protected]

2006-11-17 @ 14:25:30
Postat av: Sofia Hager

Kolla på detta, jävla sneaky lymmlar!

Well and what`s cheese? Corpes of milk(hemma vid åtta ungefär!) says:
Mne varför har du lagt till mig?

Well and what`s cheese? Corpes of milk(hemma vid åtta ungefär!) says:
Same story again....

Jag har kommit hem igen blä:´( says:
jag vewt inte varför jag kommer inte ihåg

Well and what`s cheese? Corpes of milk(hemma vid åtta ungefär!) says:
Gör du visst! Du var inne på rääämsbys sida och försökte adda hennes msn, sen addar ni min msn!! Jag vet nog!

Jag har kommit hem igen blä:´( says:
va?

Jag har kommit hem igen blä:´( says:
är du cissis flickvän?

Jag har kommit hem igen blä:´( says:
???????

Well and what`s cheese? Corpes of milk(hemma vid åtta ungefär!) says:
Nej jag är hennes FÖREDETTA FLICKVÄN.

Jag har kommit hem igen blä:´( says:
du har nog rätt. för jag kom inte ihåg ditt namn

Well and what`s cheese? Corpes of milk(hemma vid åtta ungefär!) says:
nej, nu ska jag dra, hejhej

Jag har kommit hem igen blä:´( says:
hejdå, hälsa Cissi om du träffar henne

Well and what`s cheese? Corpes of milk(hemma vid åtta ungefär!) says:
JAG VISSTE DET!! HA HA HA HA.

2006-11-17 @ 14:29:28
Postat av: Sofia Hager

Sen när man slutat vara enerverad över att dom lägger till en så börjar man liksom mjukna och tycka synd om dom...
Jag vet inte, men på något sätt får man moderskänslor för alla dessa små flickor med outvecklade hjärnor
"Ja, jag ska hälsa att du är ett stor fan, kram hejdå"

2006-11-17 @ 14:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0