Hjärnbajseri

Jahaa... Blir det nån klassresa till Prag? Inga av de närmsta vännerna verkar följa med.. men jag vill ju ändå. Men har man råd egentligen? Shit, hur ska jag kunna bestämma mig? Mög!

Vårens schema:
10-13 mars: London m. kusinen :)
31 mars: The Knife
4-8 maj: Reykjavik med päronen
24-29 maj: Prag med klassen
7 juni: Skolbal!
13 juni: Studenten!
28 juni-2 juli: Europride i London m. Eddie <3

Resorna till London och The Knife-spelningen är redan betalda, mamma betalar Reykjavik-resan och balklänningen betalar jag hälften av. Hm.

Jobbade på jobb #1 hela helgen, passade mitt gudbarn igår och jobbade på jobb #2 idag. Så jag fick ställa in med Eddie-älsklingen imorgon och vila ut då. Lov är skönt, ge mig mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0