Köttfri månad

Jag har ju då bestämt mig för att äta vegetariskt under hela april. Jag ska inte äta fågel, fick eller kött, men jag får äta ägg och mejeriprodukter. Egentligen tror jag inte det kommer bli så svårt, vanligt kött äter jag inte, annat än färs, och det är lätt att ersätta med soja. Problemet är väl snarare att jag är rätt kräsen, om jag nu skär bort både fisk och kyckling finns risken att jag tycker det blir enformigt... Å andra sidan har jag rätt dålig fantasi när det gäller matlagning överhuvudtaget.... Hm. Vi får se..

Kommentarer
Postat av: Alex

stackars anna måste leva utan "fick"! ;)



men nänä, enformigt blir det icke, vi finns ju där o inspirerar hela tiden! :)

2009-04-06 @ 09:14:52
URL: http://lindskog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0