Gaygalegissningar!

Den numera årliga traditionen: jag & S gissar vem som vinner vad på allas var Gaygala:

Jag/S

Homo/bi:Cissi Ramsby / Cissi Ramsby
Hetero: Magnus Hedman / Sissela Kyle
Kämpe: Robert&Fredrik Skoglund / Kristian
Sv. låt: Jag ljuger så bra / Sjumilakliv
Utl. låt: Sexy back / I don't feel like dancing
Artist: BWO / BWO
Drag: Diamond Dogs / Diamond Dogs
Film: Brokeback Mountain / Transamerica
Bok: Komma ut / Komma ut
Tv-program: Böglobbyn / Ugly Betty
Show/musikal: Cabaret / Cabaret
Klubb: Connection / Wonk
Gaykrog/café: Roxy / Roxy
GBG: GayStraight2Hell / GayStraight2Hell
Öresund: Wonk / Wonk
Chock!: Sverigedemokraterna / Sverigedemokraterna
Keep-up-the-good-work!: Normal förlag / Normal förlag

OBS! Detta är vad vi tror, ej vad vi vill. Förloraren bjuder vinnaren på fika i London. :D

Haha, S tog revansch fran forra aret och slog mig med ett solklart 9 mot 7! Gratulerar!

Kommentarer
Postat av: Clara

Är inte "jag ljuger så bra" från 05...? tycker den känns gammal som gatan. Eller?

2007-02-09 @ 23:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0