Coming out

Bloggen ligger lite halvt på is just nu eftersom jag flyttat till London. Det mesta London-relaterade hamnar på resedagboken. Men bloggen får finnas till för dom inläggen jag inte riktigt vill att halva släkten ska läsa. Som det här, t.ex.

Vi var ute med våra manliga flatmates häromdagen, B och M. Mkt trevliga australiensare. :) Alla hade druckit en del, jag och S var väl bland dom nyktraste. Jag höll på att smsa H för att bestämma om kvällens fortsättning och då frågade B om det var min pojkvän, vilket ledde till att jag meddelade att jag inte var really into guys.

Vilket i sin tur ledde till tusen frågor i stil med "Hade du kunnat ha sex med en kille?" "Hade du hellre slickat...?" "Så om jag hade tagit hem en tjej..." osv osv. Orkar inte skriva ut hela frågorna, dom gör mig illa till mods. Jag VET att det var dumt, jag skulle inte sagt det när dom var fulla men årgh. Det gör mig lite pissed off. Jag förstår att dom inte menade nåt illa men det blir bara lite mycket. Jag är inte van att komma ut sådär. Folk brukar väl inte reagera så?

Fast M sa "So you wouldn't sleep with guys? Me neither! We have so much in common!", och så skålade vi på det. Haha. Det var rätt roligt. Men det andra lämnar en lite lätt bitter eftersmak. Tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0