Suffocation

the sky is grey
the sand is grey
and the ocean is grey.


Jag vantrivs något fruktansvärt här just nu. Om jag inte sysselsätter mig hela tiden så kryper det i mig. Sä länge jag tränar eller fikar eller jobbar eller sitter på föreläsning är allt frid och fröjd. Men när jag ska läsa, sova, cykla eller bara inte göra något speciellt alls håller jag på att bli galen.

Jag har utvecklats otroligt mycket här under de senaste två åren, tack vare nya intressen, nya mål och nya&gamla vänner. Det har blivit en ny Anna, tycker jag själv iallafall. Men nu är det nog stopp. Jag håller på att kvävas av vad jag är och hur det är och vardagen är bara så. jävla. grå. Grått grått grått!

Jag vill bort. Ge mig luftombyte. Ge mig nya äventyr. Ge mig misslyckanden. Bara ge mig något nytt.

suf.fo.cate [suhf-uh-keyt] : discomfort by a lack of fresh or cool air.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0