I'm leaving on a jet plane

GOING OUT
From Malmo(MMX) to London Stansted(STN)
Mon, 22Jan07 Flight FR259 Depart MMX at 22:30 and arrive STN at 23:20

Inget GOING BACK?, hör jag er trogna bloggläsare fråga.

Men nej är svaret för den 22/1 åker jag och S till London...Och sen stannar vi kvar där. :D Oh my gosh. Är det bra eller dåligt när några av dom första meningarna efter att bokningen är genomförd är:

-"Vi borde inte göra det här!!!"
-"Det kommer bli så roligt! Men jobbigt! Mest jobbigt!"

-"Jag kommer gråta hela tiden i början!
-"Ameh..då kommer jag bli förbannad!"

Fy faaaaaaan vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: clara

whää! :'(
inte åka ifrån mig

2006-10-18 @ 22:20:44
Postat av: Anna

Clara (L),du får hälsa på ju! :)

2006-10-19 @ 20:20:03
URL: http://lipsticktraces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0