Helgens bravader

Ja herregud. Tequila är sjukt jävla lömskt! Usch! Jag, S och E blev så fruktansvärt aspackade igår att det är helt sanslöst. Nu får jag nog ta det lugnt ett tag så jag blir mig själv igen. Det är klibbigt och varmt idag, och min kropp försöker desperat svettas ut all sprit som fortfarande cirkulerar. Uuuuurrrrk!

I fredags var det himla trevligt, jag och Alice var på Kulturen, träffade massa gamla klasskompisar och annat folk, ihp. :) Dessutom stänger dom 2, vilket är precis lagom när man har jobbat en hel vecka.

Och idag har vi varit och inspekterat bästisen och sambons nya place. Ihhh, så himla fint. :) och världens sötast kattunge! *_* Jag ska komma med present nästa vecka. Funderar på att dra ner till stan imorgon efter jobbet. Tveksamt om jag orkar, men jag hade nog behövt det. Eller så tar jag Nova...det är ju nära...

Kommande höjdpunkt: imorgon ska vi lyssna på Kristians mp3 där vi har fått önska 20 låtar var så INGET MER RADIO KRISTIANSTAD!!!!!!! JAAA! Måste jag lyssna på radio en dag till dör jag. >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0