Gaygalegissningar!

I brist på bättre, och ett bra sätt att skjuta upp städningen; jag & Sanna gissar vem som vinner vad:

Jag/Sanna

Homo/bi: Andreas Lundstedt/Roger
Hetero: Carin Götblad/Carin Götblad
Kämpe: Tiina/Tiina
Sv. låt: Håll om mig/Alla flickor
Utl. låt: Hung up/Hung up
Artist: BWO/BWO
Drag: Hey Baberiba/Hey Baberiba
Film: Masjävlar/Crash
Bok: No tears for queers/No tears for queers
Tv-program: Desperate Housewifes/ Desperate Housewifes
Tv-personlighet: Bree/Bree
Show: Saturday Night Fever/Mamma Mia
Klubb: RIO/Lino
Bar/café/Resturang: Torget/Torget
GBG: Gretas/Cattis
Öresund: Wonk/Sara Lund
Tror-ej-mina-ögon: Carola/Bodström
Vi-älskar-dig!: Mark/Mark

OBS! Detta är vad vi tror, ej vad vi vill.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0