Get over it!

The Ark ska vara med i Melodifestivalen och en enorm fåra har redan bildats mellan de fans som tycker det är bra och de fans som tycker det är förskräääääckligt! Jag orkar inte med det här. Ska man inte kunna gå in på hemsidan utan att bli förbannad?! Folk är besvikna, folk är förskräckta, folk är arga. Get over it!

Passar det inte så skit i det. Byt kanal när The Ark kommer på scenen, lyssna inte på singeln på hemsidan och köp inte skivan om det inte passar. Är dom inte så fantastiskt bra som dom var förr så avguda dom inte lika mycket längre då. Tänk på det som en bra och viktig tid i ditt liv och hitta nånting nytt.

Jag tycker det är skitroligt att dom ska vara med i MF, och tycker det ska bli spännande att se hur nya skivan blir. Så länge inte t.ex. Lasse blir homofob och Ola skriker rasistiska budord kommer iallafall jag fortsätta stödja och uppskatta det band som betytt mest för mig i mitt liv.

It's your choice. MEN VAR INTE SÅNA JÄVLA MARTYRER FÖR FAN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan få allt från Dvd-boxar till presentkort på
MQ, Vero Moda eller varför inte Ikea? Eller Ps2?
Helt Gratis!
GratisGenerationen.
Där får du, genom att bli medlem och sen värva andra medlemmar, saker gratis.
Du behöver bara värva 7 stycken så det är inte så svårt heller!
Det funkar verkligen, Jag lovar! Jag var själv rätt skeptisk men nu är jag helt såld!

2006-12-27 @ 01:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0